optimizer.hu - Keresőmarketing (SEO, PPC)

Google Analytics

Hirdetésblokkolók használatának mérése Google Analytics-szel

20 megosztás
2016. június 10., péntek

Az utóbbi 12 hónapban 41%-kal nőtt a hirdetésblokkolók használata és az IT célcsoportban már 50% feletti ez az arány. De vajon mi a helyzet a saját oldalunkon? Íme egy útmutató, hogyan mérhető Google Analytics-szel a hirdetésblokkolók használata.

A not provided kulcsszó és ami mögötte van

1 megosztás
2013. március 01., péntek

A Google és bármely szolgáltatásába bejelentkezett felhasználó közötti forgalom titkosított csatornán keresztül történik. Ez azt eredményezi, hogy az Analytics riportokban az ezektől a látogatóktól jövő kulcsszavak nem láthatók az organikus forgalomnál. Helyettük egy összesítés jelenik meg a "(not provided)" kulcsszó alatt. Miért történik mindez és hogyan lehet visszanyerni adatokat a kulcsszóhalmazból?