optimizer.hu - Keresőmarketing (SEO, PPC)

Digitális analitika

Hirdetésblokkolók használatának mérése Google Analytics-szel

20 megosztás
2016. június 10., péntek

Az utóbbi 12 hónapban 41%-kal nőtt a hirdetésblokkolók használata és az IT célcsoportban már 50% feletti ez az arány. De vajon mi a helyzet a saját oldalunkon? Íme egy útmutató, hogyan mérhető Google Analytics-szel a hirdetésblokkolók használata.

A Google Címkekezelő új felülete

11 megosztás
2015. május 18., hétfő

A Google Címkekezelő (Google Tag Manager) régi felülete 2015. június 1-ig érhető el, ezután csak az egyszerűbb és intuitívabb új (GTM V2) felület használható. A régi fiókok automatikusan migrálva lesznek, azonban érdemes időben felkészülni a Címkekezelőt érintő változásokra.

Új keresési statisztikák a Google Webmestereszközökben

14 megosztás
2015. április 23., csütörtök
Megújult az egyik leghasznosabb SEO tool, a Google Webmestereszközök Keresési lekérdezések (Search Queries) riportja. Mostantól Keresési statisztikák néven (Search Analytics) válik elérhetővé, első körben azonban csak a (véletlenszerűen) kiválasztott webmesterek számára. Mivel nálam már aktív ez a feature, összegyűjtöttem pár infót az újdonságairól.

A not provided kulcsszó és ami mögötte van

1 megosztás
2013. március 01., péntek

A Google és bármely szolgáltatásába bejelentkezett felhasználó közötti forgalom titkosított csatornán keresztül történik. Ez azt eredményezi, hogy az Analytics riportokban az ezektől a látogatóktól jövő kulcsszavak nem láthatók az organikus forgalomnál. Helyettük egy összesítés jelenik meg a "(not provided)" kulcsszó alatt. Miért történik mindez és hogyan lehet visszanyerni adatokat a kulcsszóhalmazból?