Optimalizálás kereskedelemre - Mobile Hungary 2014 előadás
Az Allegro Group HU színeiben tartottam előadást a Mobile Hungary konferencián 2014. március 13-án. Többek között a Vatera példáján kerültek szemléltetésre az e-kereskedelemre irányuló optimalizáló megoldások.
Az előadás során az alábbi kérdésekre igyekeztem megadni a válaszokat:
- Hogyan növeljük a mobil e-kereskedelmi oldal teljesítményét és felhasználói élményét?
- Külön mobilra és több eszközre optimalizált oldalak keresőoptimalizálása
- Mik a reszponzív webdesign előnyei és hátrányai?
- E-kereskedelmi webhely technikai SEO és tartalomfejlesztés
- Kulcsszavak szegmentálása, long tail szerepe az e-commerce-ben
- Többplatformos mérés Universal Analytics-szel
- E-commerce mérési lehetőségek Google Tag Managerrel
Íme a közzétett prezentáció:
Új hozzászólás
A hozzászólás beküldéséhez belépés szükséges az alábbi gombok egyikével: